21-1-2017. Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu 21-1-2017. Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

21-1-2017. Melbourne

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

07 Februari 2017 | Australië, Melbourne

Toch naar Melbourne gegaan vandaag, ondanks het leed dat gisteren is berokkend door een zot, die het winkelend publiek is ingereden.
Ditmaal met de trein naar Melbourne, duurt iets langer dan met de auto, maar geen parkeerproblemen. De trein begint in Ararat en eindigt in Melbourne, dus vergissen is niet mogelijk. Toen we het station uitliepen kon je nog de sporen zien staan van de wheelie, die die gek er een dag ervoor had gemaakt. Vanuit hier naar de Eureka tower, het hoogste gebouw van Melbourne met een skydeck. Wij met de lift naar de 88ste verdieping en daar genoten van het uitzicht. Kijkend op de Australien Open welke aan de gang is en op het formule 1 gebeuren, dit alles is gelegen in het centrum van Melbourne.
Van hieruit naar st Paul's Cathedral waar we een kaarsje hebben opgestoken. Hierna winkeltime voor de dames, die ik heb benut om een trouwpak te kopen voor de aankomende bruiloften. Tevens gebruik gemaakt om met de jongens te facetimen, internet blijft lastig in Australië.
Ook zijn we nog even naar de plek des onheils gelopen, waar op dat moment een bloemenzee ontstond. Erg indrukwekkend. Als afsluiting een bezoek gebracht aan het casino van Melbourne, echt groot met ongelooflijk veel speelautomaten. Je kan hier verdwalen.
Weer een erg leuke dag.