langzaam maar zeker terug - Reisverslag uit Barossa, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu langzaam maar zeker terug - Reisverslag uit Barossa, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

langzaam maar zeker terug

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

06 Februari 2017 | Australië, Barossa

Aan alles komt een einde, ook aan deze fantastische reis, maar niet zo maar in ene keer naar Ararat, eerst Kingston waar we hebben geluncht, heerlijke Pie. Vanuit Kingston langs de kust naar Robe en vanuit hier naar Beachport. Prachtige plaats met aan beide kanten de oceaan, deze was vrij wild waardoor je prachtige plaatjes zag van golfen welke op de rotsen sloegen. Hier werd ook flink gesurft, kon wel zien dat deze mensen het vaker hadden gedaan.
Na hier de middag te hebben doorgebracht zijn we via Penola landinwaarts gereden richting Hamilton en Ararat.
's Avonds als afsluiting Fish and chips gegeten.

GEREDEN KILOMETERS DEZE TRIP: 5782 kilometer,
Tonny had al gezegd, als je wat wil zien dan moeten we er rekening mee houden dat we veel in de auto zitten. Dat klopt, maar wat was het elke kilometer waard, we hebben enorm genoten. Thanks Tonny en Pam