13-1 - Reisverslag uit Barossa, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu 13-1 - Reisverslag uit Barossa, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

13-1

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

04 Februari 2017 | Australië, Barossa

Tweede dag in de Barossa Valley, deze dag stond vooral in het teken van wijnproeven. Als eerste naar Wolf Blass, deze Duitse wijnmaker kwam pas in 1961 naar Australië om naam te maken in de wijnwereld. Nou dat is hem dan geweldig gelukt, dit wijnhuis behoort nu ook tot de grote in de wereld, hier heerlijke sparkling wijn geproefd en gekocht.
Wat we niet wisten, maar Tonny en Pam natuurlijk wel, was dat Maggie Beer hier vandaan komt en ook zij een wijnhuis heeft welke bezocht kan worden. Haar kookprogramma wordt hier ook opgenomen, allemaal erg leuk en weer erg lekker.
Toen naar wijnhuis Lehmann, waar we van een heerlijke lunch hebben genoten. Prachtig oud wijnhuis met wederom heerlijke wijnen.
Daarna naar Jacobs Creek, wederom een groot wijnhuis. Als je dit nu leest, zal onder ons, wijngebruikers, gelijk opvallen dat al de wijnen hier in Nederland zijn te verkrijgen.
Omdat er een paarden race zou zijn in Arraret, waar Tonny lid van is, hebben we in de ochtend op enkele races weddenschappen afgesloten. Als ik van tevoren had geweten dat ik echt het juiste paard had gekozen, dan had ik nog veel meer geld ingezet, betaalde namelijk 35 dollar per dollar uit. Ik heb toch nog een geweldige smile op mijn gezicht gehad die dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Barossa

George en Sylvia

Eindelijk na 60 jaar mijn geboorteland bezoeken.

Actief sinds 27 Nov. 2016
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 13542

Voorgaande reizen:

02 December 2016 - 31 Januari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: