2-1 - Reisverslag uit Ararat, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu 2-1 - Reisverslag uit Ararat, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

2-1

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

04 Januari 2017 | Australië, Ararat

Heb je een Abn amro bankpas met wereldwijde dekking, blijkt dit niet zo te zijn. We hebben de hele tijd onze creditkaart moeten gebruiken. Nu, dat ik internet heb, ben ik maar eens gaan kijken op de site en wat blijkt, onze kaart is alleen voor Europa ingesteld en dit kun je aanpassen op de site door wereldwijd aan te klikken.
Dus geen wereldwijde pas in eerste instantie.
Aangezien we morgen gaan beginnen aan onze grote reis naar centraal Australië, was het boodschappen doen en de auto in orde maken. Tevens van twee 23 kilo koffers naar ėėn 10 kilo koffertje. Het was passen,meten en consessies doen, maar toch gelukt.
Na de lunch, toch nog een ritje gedaan. Het begin van de Grampians. Bij de eerste stop emoes gezien die op een camping liepen. Daarna naar Lake Bellfields, welke de watervoorziening is van Ararat. Halls Gap was de volgende stop voor koffie. Vanuit hier terug naar huis. Onderweg nog gestopt voor de vele kangoeroes die te zien waren. Halls Gap is wel erg toeristisch, maar de omgeving is prachtig. We gaan hier nog meer van zien. Hierna vroeg naar bed, want morgen moeten we heel vroeg op.