28-12 - Reisverslag uit Ararat, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu 28-12 - Reisverslag uit Ararat, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

28-12

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

03 Januari 2017 | Australië, Ararat

Omdat Tonny geen draadloos internet heeft blijf ik achter met mijn verslagen en is er een stilte aan deze kant geweest, maar aan de andere kant ook wel lekker.
Vandaag hebben we de omgeving van Ararat bekeken, eerst naar een uitzichtpunt zo'n 400 meter boven de stad. Het was jammer dat het niet helder was, maar ondanks dat was het uitzicht adembenemend.
Toen naar de golfbaan gaan kijken, zou een beleving zijn geweest als we onze spullen bij ons hadden gehad, want op de fairway liepen kangoeroes. Ook zijn we naar de paarden renbaan gegaan van Ararat, Tonny's grote hobby, paardenraces.
s'Avons wezen eten in de plaatselijke bistro. Gaat allemaal anders als in Nederland, je besteld zelf aan de bar het drinken, rekend af en neemt het mee naar de tafel. Het eten bestel je ook weer aan de bar, reken dan af en hier werd het dan naar je tafel gebracht. We hebben ook meegemaakt dat je het zelf moest halen. Het eten was erg goed, heb voor de eerste keer varkensbuik gegeten, vaak gezien bij masterchef maar nog nooit op.