27-12 - Reisverslag uit Ararat, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu 27-12 - Reisverslag uit Ararat, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

27-12

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

03 Januari 2017 | Australië, Ararat

De tijd in Perth zit er helaas op. Ondanks dat je meer dan drie weken hebt, gaat het veel te snel en is afscheid nemen moeilijk. Zo ook vandaag.
John, Beppie en Ivan hebben ons naar het vliegveld gebracht, een uur later dan in eerste instantie nodig was, vliegtuig had vertraging. We vlogen met Virgin en dat is toch anders, handbagage maar zeven kilo, koffers exact 23 of lager. Dus dat werd ompakken. Gelukkig Beppie erbij, want zij wist hoe het allemaal ging.
Toen we aan het wachten waren om te boarden zagen we dat onze handbagage te groot zou zijn, maar gelukkig doordat men haast had werd hier niet op gelet.
De vlucht zelf was prima, ondanks de storm die in Australië op dat moment woede.
In Melbourne stonden Tonny en Pam ons op te wachten en na een rit van twee en een half uur waren we in Ararat. Pam had een heerlijke koude schotel gemaakt en x-mas pudding toe.
Ararat is nog een oud stadje met prachtige oude huizen en geen hoogbouw, ziet er dus anders uit dan Perth, maar ook heel mooi.