Dag dertien van onze trip - Reisverslag uit Margaret River, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu Dag dertien van onze trip - Reisverslag uit Margaret River, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

Dag dertien van onze trip

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

24 December 2016 | Australië, Margaret River

Vanuit ons huis naar cape Naturalist, waar een vuurtoren is met de daarbij behorende huisjes. Pech, alles was in onderhoud. Toen naar Burkers bay waar John in het verleden het tegelwerk heeft gedaan aan een luxe resort. Hier heerlijke koffie gedronken.
Van daaruit naar Suger loaf, waar je normaal dolfijnen te zien krijgt en ook wij hadden dat geluk. Ongeveer acht dolfijnen die gezamenlijk aan het jagen waren vlak voor de kust in de golfen. Syl had het geluk dat ze er drie over de golf zag springen. Weer een geweldige ervaring. Via Donsborough, waar Andy woont, naar Busselton waar Wayne en Cindy wonen.
Hier gezamenlijk een heerlijke sandwich en pie gegeten. De pier die hier in zee gaat is 1,8 km lang. Je kunt met een treintje naar het einde. We konden kiezen tussen dit, of een four wheel drive en zwemmen, natuurlijk voor het laatste gekozen.
Toen naar een plaatsje wat bekend staat om de kabouters die er zijn geplaatst in het verleden en tot op de dag van vandaag, José, jou kabouter niet gevonden. Er staan er duizenden. Via Wellington dam naar Honeymoon Bay voor onze laatste nacht in de tent voordat we naar huis rijden. Ook weer midden in de natuur naast een prachtig stroompje. Het werd een heel gezellige avond!!