Dag twaalf van onze trip. - Reisverslag uit Margaret River, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu Dag twaalf van onze trip. - Reisverslag uit Margaret River, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

Dag twaalf van onze trip.

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

24 December 2016 | Australië, Margaret River

Vanmorgen naar Yellingup strand gereden en genoten van de prachtige uitzichten. Hierna naar de Nigile cave gereden waar we een rondleiding kregen van Josh, een native Australiër. Hij legde alles uit over het leven in de bush, de zes jaargetijden die zij kennen en hoe zij hun leven op deze zes jaargetijden indelen. Eigenlijk veel duidelijker als onze vier jaar getijden. Toen de grot in, waar hij in de main chamber de didgeridoo speelde, wat een geluid in deze grot. Hierna de grot nog verder bezocht, erg indrukwekkend wederom. Josh heeft ons toen meegenomen naar een campsite zoals hij ze bouwt op zijn trektochten. Hier lagen alle gebruiksvoorwerpen klaar om ons te laten zien en uit te leggen waarvoor ze worden gebruikt. Hierna heeft hij op drie verschillende soorten didgeridoos, samen met ons muziek gemaakt. Super ochtend weer.
vanaf daar Canal Rocks, wederom Eem adembenemende omgeving wederom.
Beppie had een lunch afspraak bij Arrivina Vineyard geregeld. WoW! Hier stonden Wayn en Cindy op ons te wachten. Als verrassing had Beppie ook Anthony en Brigitte uitgenodigd. Wat geweldig om hem naar zoveel jaar weer te zien.
Heerlijke lunch met wijn. Daarna kregen zowel Sylvia, John en ik een onderscheiding van Wayne met vliegenmepper en al. Sylvia kreeg deze onderscheiding voor al haar ontberingen en overwonnen angsten. John kreeg een onderscheiding voor het niet terug vinden van zijn tent en ik voor geweldig four wheel driving.
Na de lunch, met ons alle naar het huis gegaan om daar herinneringen op te halen, super gezellig.

• 24 December 2016 - 07:48

Beer :

Gaaf een oude vriend te ontmoeten. Hartverwarmend

6 jaargetijden..... 6x 2 dat snap ik. Wat is het voordeel ze zo op te splitsen en hoe noemen zij die?

Lieve groeten