Dag zes van onze trip. - Reisverslag uit Esperance, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu Dag zes van onze trip. - Reisverslag uit Esperance, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

Dag zes van onze trip.

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

23 December 2016 | Australië, Esperance

Omdat John zo ziek was geweest, moesten we onze plannen enigszins aanpassen. We zouden weer gaan kamperen maar dat vonden we toch wel heel erg onverstandig. Dus hebben we de reis ingekort en konden we een prachtig beach huis huren voor de aankomende nacht. Tevens een geweldige omslag van het weer. Koud en regen. Dus was maar goed dat we een huis hadden genomen. Wel tijdens het rijden veel gestopt om elke keer geheel overdonderd naar de stranden en omgeving te kijken. Wat een prachtig land. Wat een natuur. Op onze trip door stokes national park, genoten van de prachtige bloemen die er hier te zien waren.
Hier hebben we onze eerste groep van emoes in het veld gezien.

• 23 December 2016 - 18:24

José:

Goh. dat is schrikken zeg, wat mankeerde John, dat hij zo ziek is geworden, voedsel vergiftiging of.

Blij te lezen, dat jullie zo genoten hebben van deze reis.

Liefs en groetjes José en Gejo.