Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

Perth

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

05 December 2016 | Australië, Perth

Na, ik mag wel zeggen, een geweldige vlucht zijn we eindelijk in Perth. Bij deze reis was de aandacht die we kregen 500% beter als naar Dubai. Beppie en Ivan stonden ons op te wachten en we zijn vanuit het vliegveld gelijk doorgereden naar scarborough beach. Ondanks dat ik natuurlijk niets weet van dit gedeelte van Perth gaf het een heel speciaal gevoel.

  • 05 December 2016 - 04:53

    Tonny & Pam:

    Hi George & Sylvia
    Welcome in Australia. Have a wonderful time in the West and we will see you at Melbourne Airport.
    Go easy on our excellent wines.

  • 05 December 2016 - 08:31

    Beer :

    Hi G&S luckily you get the best advise for the coming 2 months: "Go easy on our excellent wines"
    haha,
    happy you did arrive and could enjoy the beach.

    The 500% does strike me!

    Take care

  • 05 December 2016 - 10:37

    José:

    Fijn dat jullie toch nog een goede reis hebben gehad, ik zie Scarborough Beach voor me, geniet van jullie vakantie.

  • 05 December 2016 - 11:24

    Wienek Wijnants:

    Hoi Syl en George.
    Ik weet niet of jullie mijn andere reacties ook ontvangen hebben, ik hoop het wel, anders doe ik iets fout. Laat het mij even weten? Anders vraag ik het vd week aan Michelle.
    Eindelijk zijn jullie na een zeer lange reis aangekomen in het mooie Australië.
    Even bijkomen vd lange reis en dan heerlijk gaan genieten vd familie, vrienden, mooie weer het van het land.
    Lieve groetjes kus XX Wieneke

  • 06 December 2016 - 02:04

    George En Sylvia Stoffels:

    Hallo Wieneke
    We zien je reactie. Dus alles gaat goed.
    Hier weer een prachtige dag.
    Groet george.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

George en Sylvia

Eindelijk na 60 jaar mijn geboorteland bezoeken.

Actief sinds 27 Nov. 2016
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 13552

Voorgaande reizen:

02 December 2016 - 31 Januari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: