Laatste dag - Reisverslag uit Perth, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Perth, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

24 December 2016 | Australië, Perth

Na een toch wel een slechte nacht, vroeg wakker en klaar om naar huis te gaan. We zouden nog een geweldige four wheel trail gaan rijden, maar omdat het in ene keer slecht ging met de moeder van Wayne kon dit niet doorgaan. Dus langzaam langs de kust met wederom prachtige uitzichten naar Mandurah waar John woont. Hier zijn auto gedeeltelijk uitgeladen en lunch gehad, daarna naar Perth.

In het totaal hebben we 3300 kilometer gereden en toch maar een heel klein stukje van West Australië gezien.

Ik weet zeker dat we de reis van ons leven hebben gehad en wil daarom hier nog eens John en Beppie danken voor wat zij voor ons hebben georganiseerd
Dan wil ik ook Wayne en Cindy bedanken voor de dagen dat zij bij ons waren en de dingen die zij voor ons hebben gedaan. Ook wil ik Shirley bedanken, zij is de nieuwe vriendin van John en was met ons mee.

  • 24 December 2016 - 07:52

    Beer:

    Hartelijk dank dat we deel konden nemen in jullie tocht.
    Het adembenemende gevoel was duidelijk te voelen.
    Ik hoop dat het goed gaat met de moeder van Wayne.
    Hele fijne kerstdagen en tot het volgende verslag.

    Lieve groeten

  • 24 December 2016 - 09:21

    Wienek Wijnants:

    Lieve Syl en George. Met plezier lees ik jullie mooie verslagen en soms kijk ik op Internet hoe de omgeving is waar jullie momenteel vertoeven, zeer mooi.
    Sterkte met de moeder van Wayne.
    Gisteren heb ik van Michelle mooie foto's gezien van jullie vakantie, wat leuk met de kangoeroe.
    Ik wens jullie en de familie fijne kerstdagen en alle goeds voor het Nieuwe Jaar.

    Lieve groetjes, Wieneke

  • 24 December 2016 - 17:26

    Thea :

    Gezien de omstandigheden hier lopen wij wat achter met het tot ons nemen van jullie reis verslagen.
    Maar nog net op tijd om jullie daar een mooie kerst toe te wensen en een goede start in 2017 down under.
    Theo enTheaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

George en Sylvia

Eindelijk na 60 jaar mijn geboorteland bezoeken.

Actief sinds 27 Nov. 2016
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 13546

Voorgaande reizen:

02 December 2016 - 31 Januari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: