Dag negen van onze trip. - Reisverslag uit Albany, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu Dag negen van onze trip. - Reisverslag uit Albany, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

Dag negen van onze trip.

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

23 December 2016 | Australië, Albany

Vanmorgen naar Elephantsrock geweest, een rotsformatie, als je deze ziet je gelijk moet denken aan een kudde olifanten in het water. Hier heerlijk gezwommen en gesnorkeld. Daarna door de oerbossen, die Australië rijk is naar Mount Franklin gereden. Dit is een ongelooflijke rots midden in het bos, welke je kunt beklimmen om over het ooerbos heen te kijken. Flinke klim. Het ding is 400 meter hoog.
Toen naar Walpole Nornalup National Park, waar er een mogelijkheid is gemaakt om door de boomtoppen te lopen op 40 meter hoogte. Wat een prachtig gezicht en ervaring. Ook Sylvia met haar hoogtevrees heeft dit gedaan. Zij vind het ook een geweldige beleving en is blij dat ze het toch heeft gedaan. Het was ook iets, wat ze al had verteld te gaan doen voordat we naar Australië gingen.
Na deze geweldige ervaring een kampeerplaats gezocht en gevonden bij Furhook falls. Echt in the middle of nowhere en dan is er toch een campingsite met alle voorzieningen zoals een gas barbecue en een toilethuisje. Ongekend. Hier de nacht doorgebracht. John had vlaggen gekocht van Australië, Holland en zuid Afrika en deze opgehangen, het is wel heel gezellig geworden die avond. John heeft moeite gehad om zijn tent te vinden!!!