Dag vier van onze trip. - Reisverslag uit Esperance, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu Dag vier van onze trip. - Reisverslag uit Esperance, Australië van George en Sylvia Stoffels - WaarBenJij.nu

Dag vier van onze trip.

Door: George

Blijf op de hoogte en volg George en Sylvia

23 December 2016 | Australië, Esperance

Voordat we zijn gaan slapen in Nordham hebben we in een local pub gegeten, wat toch even terug in de tijd is. 's Ochtends zijn we koffie wezen drinken en daar kwamen we zowaar de kerstman tegen met snoepjes voor iedereen. Eigenlijk het eerste teken van de aankomende kerst. Krijgen hier niet het echte kerstgevoel zoals in Nederland.
In Nordham is er een prachtig uitkijkpunt waarover je erg mooi de outback kunt zien.
Vanuit Nordham terug naar de kust naar Lucky Bay. Onderweg weer alleen korenvelden met natuurlijk immense opslagplaatsen.
Toen we in lucky bay aankwamen zijn syl en ik omver geblazen door wat we zagen. Spierwitte stranden met ongelooflijk blauw water. Onvoorstelbaar mooi. Tijdens het opzetten van onze tent kwamen de eerste kangoeroes langs, zij gaan vanuit het achterland naar het strand om daar verkoeling in het water te zoeken. Zelfs een kangoeroe die zo dicht bij kwam dat ik hem kon aaien. Wauw!!

• 24 December 2016 - 07:37

Beer:

Hoe groot is de kangoeroe? Lijkt me heel indrukwekkend. Super ervaring zeg.

Wat doen ze trouwens met al dat graan? Uit de verhalen lijkt het alsof de oogst meer is dan de bevolking aankan?
    Lieve groeten